NVIDIA, DLSS 4 ve Çoklu Kare Oluşturma Desteğini Oyunlara Sunmaya Devam Ediyor
NVIDIA, DLSS 4 ve Çoklu Kare Oluşturma (Multi Frame Generation) desteğini yeni çıkan ve güncellenen oyunlara sunmaya devam ediyor. Bu hafta yayımlanan GeForce Game Ready Sürücüsü ile birlikte, Killing Floor 3 ve WUCHANG: Fallen Feathers oyunları için performans güncellemeleri duyuruldu. Ayrıca, The First Descendant oyununun yerel DLSS 4 desteğine kavuştuğu açıklandı.
Killing Floor 3, Tripwire Interactive’in geliştirdiği kooperatif tabanlı FPS serisinin yeni oyunu olarak, oyunculara Nightfall örgütünde bir uzman rolü üstlenme imkanı sunuyor. 24 Temmuz’da piyasaya çıkan oyun, DLSS 4 ile Çoklu Kare Oluşturma, DLSS Kare Oluşturma, DLSS Süper Çözünürlük ve NVIDIA Reflex desteğiyle birlikte geliyor.
WUCHANG: Fallen Feathers ise 505 Games’in yayınladığı, Leenzee tarafından geliştirilen soulslike türünde bir aksiyon RPG. Ming Hanedanı’nın son döneminde geçen oyun, 24 Temmuz’da DLSS 4 ile Çoklu Kare Oluşturma, DLSS Kare Oluşturma, DLSS Süper Çözünürlük ve NVIDIA Reflex desteği ile yayınlandı.

The First Descendant, Unreal Engine 5 ile geliştirilen bir co-op aksiyon-RPG oyunu olarak dikkat çekiyor. Oyun, 7 Ağustos’ta çıkacak “Breakthrough” güncellemesiyle üçüncü sezona geçerken, 24 Temmuz’da bir demo sunacak. Güncellemeyle birlikte, DLSS 4 ve Çoklu Kare Oluşturma desteği oyunda yerini alıyor.
Buna ek olarak, Moonshot Games ve Dreamhaven iş birliğinde geliştirilen Wildgate, 22 Temmuz’da çıkış yaptı. Oyun, DLSS Çözünürlük desteğiyle piyasaya sürüldü. Riot Games’in popüler FPS oyunu VALORANT ise 29 Temmuz’daki güncellemeyle Unreal Engine 5’e geçiş yapacak ve bu güncelleme için optimize edilmiş yeni sürücü de kullanıma açıldı.
NVIDIA, yeni uygulaması ile oyunlarda DLSS 4 ve Çoklu Kare Oluşturma desteğini genişletiyor. Son Game Ready sürücüsünden bu yana, 11 oyunda DLSS override (manuel etkinleştirme) desteği sağlandı. Tüm desteklenen oyunlara NVIDIA’nın resmi internet sitesinden ulaşılabiliyor.